فیلتر:همهبازحل شدهبسته شدهبدون پاسخترتیب نمایشبازدیدپاسخ هارایسلام،من ۳۶ سالمه،و ۱۴ هفته و ۴ روزمه،عدد ان تی سونو خوب بوده ولی ازمایش خون اون ۱.۷۸هست ،حالا دکتر بهم امونیوسنتز داده ، من بارداری حساسی دار م،،به نظر شما چیکار کنم برم انجام بدم خطرناک نیست،یا سل فری انجام بدم لطفا جوابمو بدین خیلی نگرانممبازمرضیه پرسیده شده در 2 هفته ago • سونوگرافی آنومالی38 بازدید0 پاسخ0 رایاندازه نرمال بطن های جانبی در ناحیه دهلیز جنین چه مقدار استبازساحل پرسیده شده در 4 ماه ago • سونوگرافی آنومالی101 بازدید0 پاسخ0 رایاندازه نرمال بطن های جانبی در ناحیه دهلیز جنین چه مقدار استبازساحل پرسیده شده در 4 ماه ago • سونوگرافی آنومالی115 بازدید0 پاسخ0 رایسونوگرافی آنومالی سه قلوییبسته شدهعارف هاشمی پرسیده شده در 6 ماه ago • سوالات سونوگرافی284 بازدید0 پاسخ0 رایسونوگرافی تشخیص جنسیت جنینبسته شدهسلمانی پرسیده شده در 7 ماه ago • سوالات سونوگرافی416 بازدید0 پاسخ0 رایبرای بررسی آنومالیهای دیررس در جنین،سونوگرافی دو بعدی کافیه یا نیاز به سونوگرافی سه بعدی چهار بعدی است؟بسته شدهاسما پرسیده شده در 8 ماه ago • سونوگرافی آنومالی372 بازدید0 پاسخ0 رایتفاوت اندازه سر با سن بارداریبسته شدهN پرسیده شده در 12 ماه ago • سونوگرافی بارداری1044 بازدید0 پاسخ0 رایتفاوت اندازه سر با سن بارداریبسته شدهN پرسیده شده در 12 ماه ago • سونوگرافی بارداری1049 بازدید0 پاسخ0 رایPyelectasisبسته شدهM.a پرسیده شده در 1 سال ago • سونوگرافی آنومالی1079 بازدید0 پاسخ0 رایnb و bpd در سونوی آنومالیبسته شدهزینب پرسیده شده در 1 سال ago • سونوگرافی آنومالی1132 بازدید0 پاسخ-1 رای