سونوگرافی پیشرفته جنین

سونوگرافی پیشرفته جنین

 

سونوگرافی پیشرفته جنین یک فناوری تصویربرداری است که برای مشاهده و بررسی جزئیات دقیق تر جنین در دوران بارداری استفاده می شود. این فناوری با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، تصاویر سه بعدی و حتی چهاربعدی از جنین را به نمایش می گذارد.

خوشبختانه کلیه خدمات سونوگرافی جنین توسط دکتر رضا گرامی قابل انجام است.

اکو قلب جنین

اکو قلب جنین یک سونوگرافی پیشرفته شناسایی و تشخیص تخصصی بیماری‌های قلبی جنین قبل از زایمان می‌باشد؛
دکتر رضا گرامی به عنوان بهترین متخصص اکو قلب جنین با هدف بررسی عملکرد و نقایص احتمالی قلب جنین را مورد آنالیز قرار می‌دهد تا به شما اطمینان دهد قلب فرزند متولد نشده شما به بهترین شکل کار می‌کند.

سونو غربالگری (NT و NB)

سونوگرافی‌ غربالگری‌ مرحله اول NT-NB، از هفته یازدهم تا سیزدهم بارداری +6 روز انجام می‌شود متخصص سونوگرافی با اندازه‌گیری ضخامت مایع پشت گردن جنین (NT)واستخوان بینی جنین (NB)‌ احتمال اختلالات کروموزومی مورد آنالیز قرار می‌دهد. دکتر گرامی بهترین متخصص سونوگافی غربالکری اول NT و NB در تهران با پیشرفته ترین دستگاه در چند کلینیک به مراجعین محترم خدمات خود را ارایه می‌نماید

نمونه برداری آمنیوسنتز

آمنیوسنتز؛ Amniocentesis نمونه برداری مایع اطراف جنین که برای تشخیص ناهنجاری های احتمالی جنین توسط دکتر گرامی متخصص سونوگرافی با بالاترین دقت انجام می شود.

سونوگرافی آنومالی اسکن

سونوگرافي آنومالی، سونو غربالگری مرحله دوم از هفته شانزدهم تا هفته بیست و هشتم بارداری انجام می شود، متخصص سونوگرافی با بررسی رشد طبیعی، سلامت اعضای حیاتی، جفت و جنسیت جنین را با هدف بررسی احتمال ناهنجاری ها مورد آنالیز قرار می دهد.

انواع خدمات سونوگرافی جنین

دکتر رضا گرامی

  • استادیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش
  • فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • مدرس سونوگرافی پیشرفته جنین و اکوی قلب جنین
  • رتبه برتر بورد تخصصی رادیولوژی سال ۹۳

با تکیه بر تجربه‌ی چندین ساله و بهره‌وری از به‌روزترین تجهیزات پزشکی مدعی ارائه دقیق‌ترین و بهترین تشخیص هستیم. ما طیف گسترده‌ای از خدمات مبتنی بر رادیولژی را ارائه می‌دهیم که متناسب با نیازهای خاص شما است.

دکتر رضا گرامی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
نوبت دهی آنلاین سونوگرافی پیشرفته جنین
با تکمیل فرم زیر نوبت سونوگرافی سونوگرافی پیشرفته جنین برای شما ثبت شده و طی ۲۴ ساعت جهت هماهنگی با شما تماس خواهیم گرفت

‌‌

برای پیگیری تخصیص وقت سونوگرافی پیشرفته جنین پس از ثبت درخواست روی شماره تلفن زیر کلیک کنید.

22148811-(021)
حتما اعلام کنید فرم نوبت و تماس از طریق سایت ارسال شده است

آخرین اخبار و مقالات آموزشی