سونوگرافی تخصصی کودکان | دکتر رضا گرامی

سونوگرافی تخصصی کودکان

سونوگرافی تخصصی کودکان یک روش تصویربرداری از داخل بدن کودک با استفاده از امواج صوتی است. این روش برای بررسی سلامت و عملکرد اندام‌های داخلی، عروق خونی و بافت‌های همبند کودکان مفید و انجام می‌شود.

سونوگرافی تخصصی کودکان هیچ گونه دردی ندارد، تابش مضر یا عوارض جانبی برای کودکان ندارد و به راحتی قابل انجام است. نتایج این روش می‌تواند برای تشخیص و درمان بسیاری از مشکلات پزشکی در کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

سونوگرافی هیپ نوزاد

بررسی از حفره های مفصل هیپ و مفصل های لگن که عارضه ای مادرزادی و بسیار شایع می باشد که هيچ علامتي ندارند؛ لذا فقط با انجام سونوگرافی هیپ (DDH) اين بيماری قابل تشخيص، زوایای آن ترسیم و مورد آنالیز قرار می گیرد.

سونوگرافی رفلاکس

سونوگرافی رفلاکس گاستروزوفاژیال به سونوگرافی معده نوزاد نیز شناخته می‌شود. این روش برای بررسی یکی از مشکلات شایع در اطفال و بخصوص شیرخواران یعنی رفلاكس معده به مری (GER) به کار برده می‌شود. ریفلاکس معده به مری با عبور محتويات معده به داخل مری به وجود می‌آید.

انواع سونوگرافی تخصصی کودکان

دکتر رضا گرامی

  • استادیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش
  • فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • مدرس سونوگرافی پیشرفته جنین و اکوی قلب جنین
  • رتبه برتر بورد تخصصی رادیولوژی سال ۹۳

با تکیه بر تجربه‌ی چندین ساله و بهره‌وری از به‌روزترین تجهیزات پزشکی مدعی ارائه دقیق‌ترین و بهترین تشخیص هستیم. ما طیف گسترده‌ای از خدمات مبتنی بر رادیولژی را ارائه می‌دهیم که متناسب با نیازهای خاص شما است.

دکتر رضا گرامی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
نوبت دهی آنلاین سونوگرافی تخصصی کودکان
با تکمیل فرم زیر نوبت سونوگرافی سونوگرافی تخصصی کودکان برای شما ثبت شده و طی ۲۴ ساعت جهت هماهنگی با شما تماس خواهیم گرفت

‌‌

برای پیگیری تخصیص وقت سونوگرافی تخصصی کودکان پس از ثبت درخواست روی شماره تلفن زیر کلیک کنید.

22148811-(021)
حتما اعلام کنید فرم نوبت و تماس از طریق سایت ارسال شده است

آخرین اخبار و مقالات آموزشی