بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن کی است؟ |  نتیجه آن چه چیزی را نشان می دهد

سونوگرافی آنومالی در چه زمانی باید انجام شود؟ تا هفته چندم بارداری می‌توان سونو آنومالی را انجام داد؟ بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی کی است؟ این‌ها همه سوالاتی است که برای مادران باردار پیش‌ می‌آید و ضروری است که در مورد آن بدانید. برای جواب این سوالات و سوالات مشابه این مقاله را از دست ندهید!

پیچیدن بند ناف دور گردن جنین  | علت گره خوردن بند ناف دور گردن جنین

پیچیدن بندناف به دور گردن جنین در دوران بارداری امری شایع است. تقریبا در 25 درصد بارداری‌ها امکان پیچیدگی بند ناف به دور گردن جنین وجود دارد. در بیشتر موارد پیچیدگی ناف دور گردن خطرناک نیست. مگر آنکه جریان خون جنین مختل شود. در این صورت نیاز است که با پزشک متخصص مراجعه کنید.

آشنایی با آنومالی اسکن بیماری های محتص سه ماهه سوم بارداری | دکتر رضا گرامی

۲۶ دی ۱۳۹۶ | 0 comments

آشنایی با آنومالی اسکن بیماری های محتص سه ماهه سوم بارداری

دکتر رضا گرامی متخصص سونوگرافی و رادیولوژی