دیگر مقالات عمومی

فواید ورزش در دوران بارداری | 4 ورزش شگفت‌انگیز در دوران بارداری

فواید ورزش در دوران بارداری | 4 ورزش شگفت‌انگیز در دوران بارداری

به عنوان والدینی که منتظر مسافر دلبندشان هستند، باید شما و همسرتان توصیه‌ها و نکات بسیاری در مورد درمان‌های خانگی برای یک سفر بارداری سالم دریافت کنید! مطمئنا خودتان هم اهمیت فواید ورزش کردن را در دوران بارداری می‌دانید. اما در اینجا نکات و مواردی را در مورد فواید ورزش در دوران بارداری برای شما یادآور می‌شویم که شاید در مورد آنها مطلع نباشید و آنها در سلامت خودتان و جنین‌تان می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن کی است؟ |  نتیجه آن چه چیزی را نشان می دهد

بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن کی است؟ |  نتیجه آن چه چیزی را نشان می دهد

سونوگرافی آنومالی در چه زمانی باید انجام شود؟ تا هفته چندم بارداری می‌توان سونو آنومالی را انجام داد؟ بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی کی است؟ این‌ها همه سوالاتی است که برای مادران باردار پیش‌ می‌آید و ضروری است که در مورد آن بدانید. برای جواب این سوالات و سوالات مشابه این مقاله را از دست ندهید!

سونوگرافی الوند خوبه؟

۲۸ آبان ۱۴۰۰ | 3 comments

فهرست مطالب

با جستجو در اینترنت برای عبارتهایی مثل

  • سونوگرافی الوند خوبه؟
  • آیا کسی سونوگرافی الوند رو توصیه میکنه ؟
  • بهترین دکتر سونوگرافی الوند کیه ؟

و عبارتهای دیگری از این دست به نتایج جالبی خواهیم رسید

حقیقت این است که چه سونوگرافی الوند و چه دیگر سونوگرافی های خوب تهران تا زمانی که از کادر متخصص سونوگرافی ماهر و دستگاه های پیش رفته برای تشخیص برای مراجعین خود بهره بگیرند جز بهترین سونوگرافی های تهران خواهند بود

سونوگرافی الوند خوبه؟

سونوگرافیه الوند خوبه ؟

درپاسخ به این سوال که سونوگرافی الوند خوبه باید گفت این مرکز با یک هیئت مدیره عالی متشکل از خانم دکتر رویا فغانی که از سوی بنیاد ملی سلامت جنین تائید شده اند، دکتر سعید شعبانیان و دکتر رضا گرامی و نیز با خدمات متنوع سونوگرافی و رادیولوژی، اکوی قلب جنین، سونوگرافی بارداری، رادیوگرافی دندان و نیز خدمات رادیولوژی در رده هشتم قرار گرفته اند، رتبه آراء مردمی برای این مرکز 4.8 کنون است و البته این مرکز در دو شعبه به بیماران محترم خدمات می دهد

آیا سونوگرافی الوند خوبه ؟ واقعا ؟ چرا ؟

بهترین مراکز سونوگرافی در تهران را بشناسید

سونوگرافی یک تست تشخیصی بسیار مهم و برای برخی اندامها حساسیت برانگیز است، این که می گویم حساسیت برانگیز به این دلیل است که مثلا سونوگرافی در ناحیه پاراتیروئید نیاز به تبحر بسیار بالای پزشک مربوطه دارد تا بتواند به خوبی محل پاراتیروئید را تشخیص و به درستی سایز و اندازه های لازم را ارائه دهد، بر همین اساس مهم است که شما بهترین مرکز سونوگرافی را انتخاب کنید تا نتیجه به دست آمده کاملا صحیح و درست باشد. در پاسخ به این سوال که سونوگرافی الوند خوبه؟ 10 تا از بهترین مراکز سونوگرافی در تهران را با لیست خدماتشان معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خودتان داشته باشید و به جواب درست برسید و البته حتما به شما می گوئیم چرا این مراکز بهترین هستند و چرا سونوگرافی الوند خوبه؟

مطلب مرتبط را بخوانید
سندرم Arnold chiari چیست ؟

این مقایسات بر اساس آراء مراجعه کنندگان و نیز میزان تفاوت در خدمات و سطح دستگاهها و مهمتر از آن پزشک مجموعه در نظر گرفته شده است، از شما می خواهم تا در تشکیل یک مجموعه از بهترین ها دکتر گرامی را یاری کنید و تجربیاتتان را از مراحعه به بهترین مراکز سونوگرافی تهران به اشتراک بگذارید و بگویید آیا واقعا سونوگرافی الوند خوبه؟

مرکز سونوگرافی الوند

درپاسخ به این سوال که سونوگرافی الوند خوبه؟ باید گفت این مرکز با یک هیئت مدیره عالی متشکل از خانم دکتر رویا فغانی که از سوی بنیاد ملی سلامت جنین تائید شده اند، دکتر سعید شعبانیان و دکتر رضا گرامی و نیز با خدمات متنوع سونوگرافی و رادیولوژی، اکوی قلب جنین، سونوگرافی بارداری، رادیوگرافی دندان و نیز خدمات رادیولوژی در رده اول قرار گرفته اند، رتبه آراء مردمی برای این مرکز 4.7 تا کنون است و البته این مرکز در دو شعبه به بیماران محترم خدمات ارایه می‌دهد.

درباره سونوگرافی الوند اینگونه معرفی صورت گرفته است

سونوگرافی الوند

شرکت طب اعتماد ژیار با چندین سال تجربه در زمینه تصویربرداری پزشکی این افتخار را دارد که زمینه فعالیت خود را معرفی نماید.
اولین مرکز راه اندازی شده زیر نظر این شرکت بخش سونوگرافی رادیولوژی بیمارستان کودکان تهران واقع در تقاطع خیابان طالقانی با ولیعصر بوده که در سال ۱۳۹۴ ساختمان آن بازسازی کامل با استانداردهای تصویربرداری شد و بعد از آن بالاترین ورژنهای دستگاه سونوگرافیGE E۸ که پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی در زمینه سونوگرافی زنان و کودکان بوده و مجهز به پروب مخصوص کودکان نیز می باشد.

مطلب مرتبط را بخوانید
سونوگرافی 4D ( چهاربعدی )

🔴خدمات ارائه شده در مرکز سونوگرافی الوند:
🔸کلینیک تخصصی جنین شامل:
اکو قلب جنین
آنومالی اسکن( دوبعدی و چهار بعدی)
●سونوگرافی NT
●انومالی اسکن سه ماهه اول
●سونوگرافی کالر داپلر (رنگی) بارداری و جفت
●بیوفیزیکال
● NST

🔸کلینیک تخصصی سونوگرافی زنان شامل:
●سونوگرافی واژینال (ساده و رنگی)
●سونوگرافی سه بعدی رحم
●سونوهسیتروگرافی
●سونوگرافی پستان
●نمونه برداری (بیوپسی پستان)

🔸کلینیک تخصصی کودکان شامل:
●VCUG
●سونوگرافی هیپ و مغز و ریفلاکس نوزادان
●سونوگرافی جنرال و ساده کودکان
●جا اندازی انواژیناسیون زیر گاید سونو

🔸کلینیک تخصصی سونوگرافی جنرال و گوارش شامل:
●سونوگرافی شکم و لگن (ساده و رنگی)
●فیبرواسکن کبد

🔸کلینیک تخصصی سونوگرافی دستگاه ادراری و کلیه شامل:
●سونوگرافی کالر داپلر(رنگی) کلیه
●سونوگرافی کالر داپلر (رنگی) بیضه ها
●سونوگرافی فوق تخصی کالر داپلر پنیس(آلت تناسلی مردان)
●سونوگرافی ترانس رکتال
● بیوپسی پروستات

مرکز سونوگرافی بیمارستان کودکان تهران

انجام سونوگرافی های تشخیصی مخصوصا در مواردی که قرار است از اندامهای داخلی انجام شود مانند سونوگرافی واژینال و یا سونوگرافی های رحم برای خانمها با توجه به اینکه روحیه حساس خانمها نیاز به لطافت و دقت بالا و همین طور نیاز به آرامش بیشتر دارد، یک پزشک متبحر خانم اعتماد بیشتری را جلب می کند، مرکز سونوگرافی بیمارستان کودکان تهران با حضور دکتر رضا گرامی . کادر متخصص پزشکان خانم جزء بهترین مراکز سونوگرافی در تهران شناخته می شود.

دستگاههای پیشرفته در این مرکز، صبر و حوصله بالای آقای دکتر گرامی و کادر مجرب این مرکز در زمینه پاسخگویی و دقت بالا در سونوگرافی از جمله مواردی است که توانسته این مرکز را در زمره بهترین مراکز سونوگرافی در تهران قرار دهد.

مطلب مرتبط را بخوانید
معرفی معيارهای اندازه گیری و تعیین سلامت و سن دقیق جنین توسط سونوگرافی

یکی از لذت بخش ترین مواقعی که یک پدر و مادر در زندگی شان تجربه می کنند زمانی است که در دوران بارداری خانم، چهره زیبای فرزندشان را پیش از تولد ببینند، چنین امری با وجود دستگاههای پیشرفته سونوگرافی امروزه قابل انجام است و شما می توانید با وجود دستگاه سونوگرافی پیشرفته این مرکز، این تجربه زیبا را داشته باشید.

دستگاه های پیشرفته و به روز، دقت بالای سونوگرافی، پزشک متبحر و با تجربه از جمله مواردی است که سونوگرافی بیمارستان کودکان را را در زمره بهترین مراکز سونوگرافی در تهران قرار داده است.

کلمات کلیدی

3 Comments

  1. پیروزمند

    قطعا دکتر رویا فغانی یکی از بهترین رادیولوژیستهای تهران هستند و سونونوگرافی آنومالی جنین تبحر ویژه دارن

    Reply
  2. یهتاز

    واقعا افتضاح پرسنل و پزشک بی مسئولیت اشتباه هست رفتن به این مرکز

    Reply
  3. صومعه

    سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای دکتر گرامی
    متاسفانه تیم قسمت پذیرش و نوبت دهی سونوگرافی الوند غیر حرفه ای هستند .

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *